A la Llar d’Infants partint de l’experimentació amb els sentits, potenciem la descoberta d'un mateix i l'establiment de lligams amb l’entorn, respectant sempre els ritmes de cada infant.

Ens agrada treballar per  centres d'interès que anem desenvolupant al llarg del curs, sempre respectant el ritme individual de cada alumne.

Seguim un sistema actiu per mantenir fàcilment l'atenció del nen i, mitjançant el joc i l'afectivitat, es realitzen diferents activitats de curta durada que afavoreixen el seu desenvolupament integral.

En aquestes edats és molt important treballar els hàbits. L'adquisició d'hàbits a l'escola és una feina quotidiana que es duu a terme a través de petites tasques com ara: recollir les joguines, atendre la higiene personal, l'alimentació, aprendre a respectar la resta companys…Això els ajuda a fer-se més autònoms i, per tant, a fer-se grans.

A la llar d´infants treballem temes molt propers als nens d'aquestes edats: les estacions de l´any, els aliments, la família, els animals… Aquests aprenentatges es desenvolupen mitjançant la música, la pintura, la psicomotricitat, l´experimentació, les sortides fora de l´escola...

experimentació és una eina fonamental pel desenvolupament sensorial de l´infant.

A la nostra escola vivim constantment situacions d´experimentació a través de la manipulació de tot tipus de material (papers, gelatina, fang, iogurts, crema per al cos…). L´experiència directa és molt important a l´hora de fer nous aprenentatges.

Forma part de la nostra tasca educativa donar suport, orientar i acompanyar les famílies en l'establiment d'hàbits i la gestió emocional dels infants més menuts.