A l' Escola Arrels s' imparteixen  les modalitats de Batxillerat Humanístic-Social i Científic-Tecnològic.

A la nostra escola es dóna un paper molt important a la figura del tutor com a responsable del seguiment de l’alumnat i que  vetlla el procés educatiu dels nois i noies. Els alumnes i els pares troben en la figura del tutor un referent proper que informa  i els orienta en l’evolució acadèmica i personal de l’alumne.

Contacte tutors:

Dins l’horari escolar hi ha assignada una hora de tutoria on es tracten temes d’organització del curs i d’orientació acadèmica. D’altra banda, el tutor realitza tutories individuals al llarg del curs en les quals atén els alumnes de forma personal, tot buscant estratègies comunes de superació personal i orientació. Des de les famílies es valora molt positivament el seguiment exhaustiu que realitzen els tutors al llarg del curs, ja que entenem que l'èxit de l'alumnat de la nostra escola és fruit de la implicació  i comunicació de tots els membres que formen l'educació de l'alumne: família, professorat i alumnat.

Resultats acadèmics Juny 16-17

% alumnes aprovats / matriculats