L’Escola Arrels ofereix el Cicle Formatiu de Grau Mitjà D’ACTIVITATS COMERCIALS, en un moment en què les empreses requereixen de professionals ben qualificats per vendre productes i serveis en un mercat cada vegada més globalitzat i competitiu.

L’Escola oferta el cicle formatiu des d’un punt de vista modern i innovador, utilitzant al màxim possible les avantatges que ofereixen les tecnologies de la Informació i el Coneixement (TIC). L’alumnat  aprendrà, entre d’altres competències, a dissenyar i gestionar botigues virtuals, així com a realitzar màrqueting i publicitat via Internet.

A més, l’Escola gaudeix també d’una excel·lent imbricació amb el teixit comercial i empresarial de la comarca, altament interessat i implicat en l’èxit d’aquest cicle formatiu, que oferirà als estudiants la possibilitat de realitzar una formació adequada en diferents centres de treball.

El nostre valor afegit:

• Grups reduïts que permeten gran nivell d’aprenentatge i desenvolupament professional
  • Atenció personalitzada i tracte directe amb l’alumne
  • Equip de professorat molt proper a la realitat laboral
  • Conferències i xerrades impartides per professionals reconeguts pel món laboral
  • Fomentem l’emprenedoria i la innovació en el currículum

El cicle formatiu d’ACTIVITATS COMERCIALS , està organitzat per mòduls i es pot o bé matricular-se a tot el curs complert , o començar la titulació per qualsevol d’aquests mòduls, de manera que els estudiants puguin fer compatible els estudis amb la vida laboral i familiar.

COMERCS

Es combina la formació teòrica amb pràctiques en empreses i administracions públiques.

DURADA

De setembre a juny. 2.000 hores lectives en dos cursos acadèmics.

Formació en el centre educatiu: 1.650 hores, que inclouen els mòduls i les hores de lliure disposició del centre. Formació en centres de treball: 350 hores.

HORARI

L’horari dels estudis teòrics és de matí. L’horari de les pràctiques dependrà de l’empresa on es realitzin.

PRÀCTIQUES (Formació en centres de treball)

L’alumne pot començar la formació en centres de treball a partir del 3r trimestre de 1r curs o durant el 2n curs. L’escola ajuda activament a l’estudiant a cercar els centres de treball més adequats pels seus interessos.

SORTIDES PROFESSIONALS

Comerciant / dependent – Encarregat de botiga – Atenció al client – Emmagatzemador – Representant comercial /venedor – Cap de caixa – Administrador de continguts online – Gerent d’un petit comerç – Caixer o reposador – Tècnic en gestió d’estocs i magatzem – Responsable de gestió /expedició de mercaderies – Aparadorista – Dissenyador d’espais comercials – Supervisor de telemàrqueting.

LLISTAT DELS MÒDULS A CURSAR

1.- Màrqueting en l'activitat comercial.

2.- Gestió d'un petit comerç

3.-Tècniques de magatzem

4.-Gestió de compres

5.- Venda tècnica

6.-Dinamització del punt de venda

7.- Processos de venda

8.- Aplicacions informàtiques per al comerç

9.- Serveis d'atenció comercial

10.- Comerç electrònic

11.- Anglès

12.- Formació i orientació laboral

13.- Projecte d'administració i finances

14.- Formació en centres de treball

Els professors del cicle:

JordiSegura

Jordi Segura

Programació, Sistemes Operatius, CMS i Tecnologia
josep-garriga

Josep Garriga

Xarxes, seguretat, bases de dades
gerardfarras

Gerard Farràs

Cap d'estudis dels cicles formatius. Seguretat, Serveis de xarxa, Sistemes operatius.

EMPRESES COL·LABORADORES

Arta